Debat in de Tweede Kamer op 7 september 2010
Debatitem
Toen mij het verzoek werd gedaan, heb ik onmiddellijk gezegd dat dit niet de meest vergaande motie is. Naar aanleiding daarvan heb ik de indieners van de moties die verstrekkender zijn, gevraagd wat zij van het verzoek vinden. De heer Van Raak heeft daarop zijn antwoord gegeven. Volgens mij staat de heer Lucassen te popelen om ook te antwoorden.
7 september 2010 omstreeks 22:51 via Opheffing Nederlandse Antillen - Link - Delen
Debatitem
Voorzitter. Ik heb er geen bezwaar tegen als de motie van de heer Bosman als eerste in stemming wordt gebracht.
7 september 2010 omstreeks 22:52 via Opheffing Nederlandse Antillen - Link - Delen
Debatitem
Ik denk dat het normaal is dat, als de andere indieners er geen bezwaar tegen hebben, een dergelijk verzoek gehonoreerd wordt.
7 september 2010 omstreeks 22:52 via Opheffing Nederlandse Antillen - Link - Delen
Debatitem
Dan moet het wel onderbouwd worden.
Debatitem
Ja, maar ik ga niet over de antwoorden van de heer Bosman. U mag vragen stellen; de collega's antwoorden.
Het woord is aan de heer Recourt.
Debatitem
Voorzitter. Ik wil het betoog van mevrouw Van Gent nog wel steunen. Het is geen enkel probleem, om procedurele redenen collega's tegemoet te komen. De PvdA-fractie is overigens tegen die motie. Als er echter iets achter het verzoek zit, waardoor de stemmingen beďnvloed kunnen worden, zijn wij "ernstig tegen". Ik wil dus ook graag de reden van het verzoek van de heer Bosman vernemen.
7 september 2010 omstreeks 22:53 via Opheffing Nederlandse Antillen - Link - Delen
Debatitem
Mijnheer Bosman, hebt u de behoefte om daarop te reageren?
7 september 2010 omstreeks 22:53 via Opheffing Nederlandse Antillen - Link - Delen
Debatitem
Debatitem
Morgen om 13.00 uur zullen dus de stemmingen over dit onderwerp worden gehouden.
Titel: Opheffing Nederlandse Antillen
Omschrijving: Aan de orde is het debat over het koninklijk besluit tot inwerkingtreding van de Rijkswet wijziging Statuut in verband met de opheffing van de Nederlandse Antillen (31954, nr. 30).
Vergadering: Nummer (7 september 2010)
Voorzitter: Gerdi Verbeet
Disclaimer: Uit deze ongecorrigeerde tekst mag niet worden geciteerd. Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Sprekers in dit debat:
“Onze medewerkers moeten eerst op training voordat ze ons intranet begrijpen. Dat moet toch beter kunnen!”
Wolq helpt om software en het web gebruiks-vriendelijker te maken. Zo bespaart u veel geld op trainingen. Ook bedenken wij innovatieve oplossingen, zoals Publitiek, voor complexe vraagstukken.
Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?