Debat in de Tweede Kamer op 1 december 2011
Debatitem
Debatitem
Laat ik in ieder geval toezeggen dat daar waar sprake is van achterstallige kennis over mogelijkheden, wij altijd bereid zijn om informatie beschikbaar te maken. Als dat de invulling is van de motie, vinden wij elkaar snel. Ik had echter de indruk dat de motie wat verder ging. Als dit het is, laat ik het oordeel graag aan de Kamer, maar wel met deze annotatie. Als de motie betekent dat wij aan de bewoners van de BES-eilanden aangeven welke mogelijkheden zij hebben op het gebied van het volgen van onderwijs, bachelor en master -- ik wijs dan ook op de Stanford University die dingen doet -- dan wil ik dat graag doen. Ik doe dat dan liever met een toezegging dan met een motie, omdat de tekst zodanig afwijkt dat mijn ervaring is dat er dan na drie kwart jaar met een motie wordt geslingerd maar dat de uitleg van de staatssecretaris ineens is verdwenen. Ik ontraad dus deze motie maar wil deze toezegging wel doen.
1 december 2011 omstreeks 16:19 via Agendapunt - Link - Delen
Titel: Agendapunt
Omschrijving: Agendapunt.
Vergadering: Nummer (1 december 2011)
Voorzitter: Gerdi Verbeet
Disclaimer: Uit deze ongecorrigeerde tekst mag niet worden geciteerd. Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Sprekers in dit debat:
“Zou er een manier zijn om onze webwinkel nog vernieuwender te maken?”
Wolq helpt om software en het web gebruiks-vriendelijker te maken. Bijvoorbeeld om uw klanten een nog betere winkelervaring te bieden. Ook bedenken wij innovatieve oplossingen, zoals Publitiek, voor complexe vraagstukken.
Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?